Sunday, June 7, 2009

The Top And The Best Ever Website...




Pernah tak korang tahu lamn web yang top meltop kebabow tapi hakikatnye kite dilarang masuk ke laman web tuh. Tapi cmane lmn web tuh jadi top klau takde orang yang dibenarkan masuk. Dari mane diorang dapat trafik? Dari mne dtgnye pgunjung?

Mungkin ke ade gambar lucah Maria Ozawa dalam tu sampai kte dilarang masuk? Takpun gambar lucah artis dari Malaysia nih? Atau mungkin ade pembongkaran cerite sebenar tragedi 9/11? Ataupun mungkin hakikat sebenar tentang kejadian alien? Ataupun mungkin korang dapat duit free klau msuk dlm lmn web nih? Persoalan yang timbul smakin bnyak. Mungkin korang perlu tekan untuk tahu sendiri.

Tapi korang sanggup ke tekan?

Link website “TOP” tuh seperti di bawah…

Menurut kajian yang aku buat, laman web ni adalah antara laman web yang paling top pada zman ini. Tapi aku pelik nape orang kate jangan bukak. Jadi aku pun knela bgtao kt korang jangan bukak. Tapi klau nk bukak pun ok ape, tapi risiko dan keseronokan yang dialami ats budi bicara sendiri.

Tapi klau korang nk bukak jugak nk wat cmane, tu korang punye hak, xkan aku nk hlang kan. Tapi aku dah pernah bukak da. Memang menarik n memberi kejutan yang x disangka sangka! Kalau aku bgtao kt korang awal2 xdela kjutan untuk korang. Kang korang mst pkir. Alaaaaa…dah thu da nk wat ape aku bukak. Jadi nasihat aku, bukak, tapi jangan bukan. (ade paham kaa??)

Hurrmm…aku kt cni x mnggalakkan korang bukak, tp klau korang x bukak cmanela korang nk ubati curiousity korang tuh. Seriously amat memberi kejutan n menambah informasi korang. Betol amat2 berinformasi. Mungkin lepas korang bukak korang jugak bleh buat satu post yang sebegini rupa.

P/S: Setakat yang aku bukk bnyak2 kali pun xde ape2 virus yang msuk. Ok je. Selamat mencube! Cube jangan x cube!

Pernah tak korang tahu lamn web yang top meltop kebabow tapi hakikatnye kite dilarang masuk ke laman web tuh. Tapi cmane lmn web tuh jadi top klau takde orang yang dibenarkan masuk. Dari mane diorang dapat trafik? Dari mne dtgnye pgunjung?

No comments:

You Might Also Like:

Related Posts with Thumbnails